NAUDOJIMO SĄLYGOS

Ką daryti jeigu užsakymas arba apmokėjimas nebuvo patvirtinti? 

Patikrinkite savo internetinės naršyklės versiją. Jeigu jūsų naudojamos naršyklės versija yra senesnė negu 5 metai, atnaujinkite ją. 

 

Atnaujinti Mozilla Firefox

Atnaujinti Google Chrome

 

PRISTATYMAS

 

Omniva

Pristatymo terminalai prieinami bet kuriuo paros metu – ir dieną ir naktį.

Atsiimti užsakymą galėsite įvedę asmeninį kodą, kurį gausite trumpąją SMS žinute arba el.paštu. Teisingai įvedus kodą spintelė atsidarys ir galėsite atsiimti savo užsakymą. 

Jeigu per 7 dienas neatsiimsite savo užsakymo, jis bus grąžintas siuntėjui. .
 
 

1. Gavus pranešimą trumpąja SMS žinute arba el.paštu atvykite į arčiausiai esančią pristatymo terminalų vietą.

2. Pasirinkite norimą kalbą terminalo ekrane ir paspauskite „Atsiimti siuntinį“

3. Įveskite spintelės kodą, kurį gavote trumpąja SMS žinute arba el.paštu.

4. Įveskite savo asmens kodą, jeigu siuntėjas nurodė, kad užsakymo atsiėmimui reikalinga asmens identifikacija.

5. Jeigu pasirinkote apmokėti užsakymą pristatymo metu, atsiskaitykite banko kortele.

6. Paimkite savo užsakymą iš spintelės.

7. Nepamirškite uždaryti spintelės durelių ir patvirtinti, kad atsiėmėte užsakymą. Paspauskite „Patvirtinti“

8. Galite atsispausdinti kvitą, jeigu užsakymą jau apmokėjote.
 
 

ATSISKAITYMAS

 

Klientai iš Lietuvos atsiskaityti už Hotlips.lt prekes gali naudodamiesi el. bankininkyste per Paysera (paysera.lt). Tai saugus ir patikimas būdas sumokėti už Jūsų įsigytas prekes mūsų el. parduotuvėje.